Is het niet gelukt om een klacht af te handelen met de betrokken medewerker dan zal de eigenaar met u in gesprek gaan. Weet u niet bij wie u terecht kunt met een specifieke klacht, neem dan even contact op met de eigenaar en klachtenfunctionaris Siem Delver. Wij zien graag dat u pas hierna contact opneemt met het Klachtenloket.
Kinderopvang Hollands Kroon staat voor goede kinderopvang. We doen onze uiterste best voor kinderen én ouders. U kunt van ons op aan, maar fouten maken blijft menselijk. Toch kan het wel eens voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons dan weten. Door uw feedback kunnen wij onze organisatie verbeteren. U heeft het recht om rechtstreeks het Klachtenloket te benaderen, maar Kinderopvang Hollands Kroon ziet liever dat het persoonlijk wordt opgelost.
Een gesprek tussen de betrokken personen helpt namelijk meestal de onvrede snel uit de wereld. Maar soms is dat niet voldoende. Ouders kunnen hun klacht kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@kinderopvanghollandskroon.nl of te bellen naar 0227-593392. Een klacht kan over van alles gaan, over een verschil van mening over de verzorging, over de factuur of over de bejegening door medewerkers. Vanzelfsprekend behandelen wij uw klacht zorgvuldig. Alle betrokkenen bij de behandeling van de klacht zijn tot geheimhouding verplicht
Wanneer het niet lukt, of niet wenst, om samen met Kinderopvang Hollands Kroon of met het Klachtenloket een aanvaardbare oplossing te vinden kunt u ervoor kiezen om uw klacht of geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.
Na ontvangst van uw ingevulde klachtenformulier nemen wij u klacht op de volgende wijze in behandeling:
- U krijgt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst toegestuurd.
- Intern wordt uw klacht met passende zorgvuldigheid onderzocht.
- De eigenaar van kinderopvang Hollands Kroon zal vervolgens binnen 2 weken contact met u opnemen om de voortgang verder te bespreken en u zal binnen deze periode zoveel mogelijk op de hoogte gehouden worden van de voortgang van de behandeling van uw klacht.
- U zult een schriftelijke en met redenen omkleed oordeel met eventuele maatregelen en concrete termijnen op uw klacht ontvangen (per post of per mail).
- Wij streven ernaar uw klacht op korte termijn af te handelen. Afhankelijk van de klacht kan dit variëren van 2 tot maximaal 6 weken.